reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Anderko

Štefan Anderko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent psychológie a medicíny. Mám rád ľudí a ich svet. Mám rád predstavu sveta bez ľudí. Premýšľam nad podstatou existencie a vrhnutím ľudských bytostí do sveta. Rád umývam riad. Zoznam autorových rubrík:  BásneCestovanieUdalostiSúkromnéNezaradené

reklama

Básne

Jelene a západ slnka

Štefan Anderko

Jelene a západ slnka

O čo som sa snažil pri písaní týchto textov? O nič. Fascinovali ma v tej dobe mierne gýčovité obrazy (mierne brutálne až morbídne - ale taká tá echt morbídnosť príde až v ďalšom cykle), nádych absurdity a niečo ako zosmiešnenie vlastnej patetickosti. Lebo všetci sme patetický a nič netreba brať vážne. Ale v skutočnosti je to, samozrejme, o láske. No a aby som nezabudol, prvýkrát to zaznelo na prešovskom imrockfeste.

  • 23. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 807x
  • 2
Zápisky z cesty

Štefan Anderko

Zápisky z cesty

Tieto texty sú zo začiatku júla. Napísal som ich v priebehu jedného týždňa, ktorý som strávil (po pár mesiacoch v Brne) doma v Prešove. Všetky vystupujúce postavy sú, ako inak, vymyslené.

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 3
Sedem

Štefan Anderko

Sedem

Na úvod/predstavenie posledné z básni, ktoré som napísal týmto štýlom. Vznikli okolo obdobia nového zamilovania, konca semestra na škole a celkového prehodnocovania vecí, aké na človeka raz za čas príde. Ja pri tom vždy stratím časť starých ilúzií a objavím nové:)

  • 26. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 071x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu