reklama

Sedem

Na úvod/predstavenie posledné z básni, ktoré som napísal týmto štýlom. Vznikli okolo obdobia nového zamilovania, konca semestra na škole a celkového prehodnocovania vecí, aké na človeka raz za čas príde. Ja pri tom vždy stratím časť starých ilúzií a objavím nové:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Stopovanie so zlymvkusom z andrgráudového festivalu Krákor:)
Stopovanie so zlymvkusom z andrgráudového festivalu Krákor:) (zdroj: zlyvkus)

prológ

ako najnekonečnejšívesmír na svete

sa na fotkáchškerím

v spoločnosti postrelených vtákov 

lavičky

lavičky sa nepýtajú

milencovv parku

na dôvod

tak prečo vy?

nie je všetko jedno

ľudia si

občas niekam

sadnú

popol

keby mohol popolkričať

bolo by to tvojemeno

a keby simohla jednoducho

zhorieť

ja by som bol

tvojím popolom

obraz

na každom obrazenakrivo

visí kôpka pohľadov

a spotené

ukrižované ruky

kiež by bola všetkakrivosť

v obraze

hippie

svieti si cigaretou

na drievka sivyrýva

symboly mieru

púšťa ich po riekeako kvety

chvíľku proti prúdu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

presne ako kvety a

oheňz príbehov o bohoch

len chvíľku si nane svieti

marihuanovoucigaretou

tiene

uprostredundergroundového koncertu

ležala chrbtom nazemi

neznáma

kolená jej trčalispod sukne

ako protézy

okolo nej bola kopaďalších ľudí

opitých

unavených

zasnene zahalenýchdo hudby

ako do sukne

epilóg

vieš

ruky nie súpozostatky krídel

tak prečo sa nezasmiať

tejto nechutnejnespravodlivosti

Štefan Anderko

Štefan Anderko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent psychológie a medicíny. Mám rád ľudí a ich svet. Mám rád predstavu sveta bez ľudí. Premýšľam nad podstatou existencie a vrhnutím ľudských bytostí do sveta. Rád umývam riad. Zoznam autorových rubrík:  BásneCestovanieUdalostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu